18 Temmuz 2014 Cuma

" Ghajini " Film Yorumu


  
Sanjay Singhania Hindista'nın en büyük iş adamlarından biridir. Kalpana da oyuncu olmak isteyen fakat bu konuda pek başarılı olamayan çok tatlı biridir. Gelişen komik olaylar sonucunda yolları kesişen Sanjay ve Kalpana'nın başından geçen olayları konu edinen Ghajini,Uluslararası Hint Film Akademisi Ödülleri’nde En İyi Aksiyon, En İyi Ses Kaydı gibi ödülleri almayı hak etmiştir. 





Tanıtımların hepsi spoilerlı diye kendim bi tanıtım yazdım fakat orda da hiçbir şeyden bahsetmedim sanırım :D Her neyse başliyim o zaman :)
Bi kere filmin 3 Idiots'la tanıdığım Aamir Khan filmi olması bu filme bu kadar bağlanmamın etkilerinden biri :') Adam aşırı sempatik Allahıım :Dd . Bi saniye konu dışına çıkıyorum -_- Bakmayın siz benim gülücük ifadeleriyle bu filmden bahsetmeme... İzlediğim dönemde konusunun geçtiği her yerde ağlama krizlerine girdim. Arkadaşlarım artık gülme aracı olarak  kullanmaya başladılar bunu :/ " Berfiin , kanka ayy ghajini of ne kötüydü yaa :/ " Onlar orda kıs kıs gülmeye başlar ben orda ağlamaya öyle bi hâle gelmiştim siz düşünün :( . 


   Hele benim gibi bu filmi çok seven bi arkadaşımla izlediğimden beri giflerini görsem de ağlıyorum. Abartı olduğunu düşünebilirsiniz fakat film beni o kadar çok etkiledi, o kadar çok ağlattı ki aklıma geldiğinde duygulanmamam elde değil. Arkadaşımla izlediğimde Ghajini'yi ikinci izleyişimdi. Normal bi film olsa sonunu biliyorum çok ağlamam, izlerim biter falan olur fakat Ghajini'de sonunu bilip izlemeye başlayınca biz iki garip kız başladık ilk dakikasında ağlamaya. " Ühüüü ama mutlu olucaklardıııı, yaaaa :'( " diye diye . :( . Gerçekten hayatımda en çok ağladığım filmlerden biri :'/ ki her filme ağlıyorum da neyse -_-


  Kalpana o kadar tatlı, o kadar şeker, o kadar yardımsever ve o kadar güzel bi kadındı ki cidden Sanjay'in yerinde olsam ben de onu öyle severdiim :') Kadın cidden çok güzel bi kadın ve filmde de Aamir Khan'la çok uyumlu olmuşlardı diye düşünüyorum :')





  
Sanjay'ciğim de çok tatlı, yakışıklı, sempatik, eğitimli ve iyi kalpliydi. Ve bir de Kalpana'yı çok seviyordu :) Hindistan'ın en büyük iş adamlarından biriydi fakat Kalpana bunu bilmiyordu :') Şu adamdaki tatlılığa bi bakın yaa :D Aamir Khan'ın 1965 doğumlu olduğunu biliyor muydunuz o.O





  Her neyse yine konuyu dağtıyordum :D Gerçekten Sanjay ve Kalpana arasındaki ilişkiyi o kadar çok sevdim, o kadar tatlı buldum ki ilk izlediğimde ağlatıcı sahnelere kadar suratımda hep böyle aptal bi sırıtış olmuştu diyim :') Bi yandan da bu olaylar görünmeden önceki Sanjay'in neden o durumlara düştüğünü bayağı bi merak ettim.



Bundan sonrası spoiler gifler dahil :

* Gelin görün ki olaylar açıklığa kavuştu. Bizim o tatlı Sanjay'imizi bu durumlara düşüren olay anlaşıldı. Filmin sonunu çok merak ettiğim için bana o Sanjay'in hafızasının gidik olduğu bölümleri çok uzatmışlar gibi gelmişti fakat oralar da çok güzeldi kesinlikle film başından sonuna kadar mükemmeldi. Sanjay' in Kalpana' ya bakışları, Kalpana'nın kişiliği falan o kadar tatlıydı ki... Sanırım onları çok sevdiğim için sonunda o kadar fazla ağladım :( Kesinlikle öyle bi sonu haketmemişlerdi :( 
Ghajini, o sopayla Kalpana'nın kafasına vurduğunda, Sanjay'in o çaresizliğini gördüğümde o kadar fazla ağladım ki cidden gözlerim acımıştı :( Aşırı duygusal bi filmdi, çok çok güzeldi :'/ . Ghajini öldüğünde mutlu oldum açıkçası -_- Adam aşırı sinir bozucuydu aşırı pislik biriydi çünkü. O tıp fakültesindeki öğrenci kızı da hiç sevmedim. Hani kötü olduğunda zaten hâliyle sevmedim, iyi olduğunda da sevemedim. Baştan sinir olduğum için sanırım. Sonundaki o ayak bastıkları betonun ortaya çıkması da anlamlıydı. Ha bi de beni en çok üzen şey de Kalpana'nın, Sanjay'in gerçek Sanjay olduğunu öğrenemeden ölmesiydi... Gerçekten ama gerçekten Ghajini çok güzel bir film... Eğer spoiler olmasına rağmen okuduysan yine de git izle çok ciddiyim.











"Sen benim sakinliğimsin, sen benim her şeyimsin"
















 ~ Yollar ve nehirler ayrılabilirler. 
 ~ Hayat yeni bir arzu ateşler, yağmur damlaları yeni  nağmeler yaratıyor.
 ~ Zaman yollarını değiştirir.
 ~ Ama sonsuza kadar yanında kalacağım.





















































Kesinlikle hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biridir Ghajini. Beni en çok ağlatan filmdir belki kendileri. Düşüncemdir kesinlikle izlenilmesi gerektiği. Böyle de kafiyeli yazarım yaaa .s.s.s :Dd Ciddiyim izlemediysen git çabuk izle :') Yanına bi rulo kağıt havlu da al :'( İyi Seyirler...

Puanım : 5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...