11 Nisan 2020 Cumartesi

Oh My Venus Dizi Yorumu|Kore Dizisi


Dizi, çocukluk zamanından kalma bazı psikolojik yararlardan dolayı zor zamanlar geçiren inanılmaz derecede mükemmel kişisel antrenör Kim Young-Ho (So Ji-Sub) ve aşırı kiloları ile başı dertte olan ilk aşkını bir takıntı haline getirmiş Kang Joo-Eun (Shin Min-A) arasındaki gelişen romantik ilişkiyi anlatmaktadır.(alıntı)


Herkese merhabaaa
Bugün size beni kendine çook bağlayan bi dizi yorumuyla geldim. Korona sebebiyle evlerimize kapandığımız şu günlerde kafamızı dağıtmak için her yolu deniyoruz. Ben de çerezlik, kısa, tek sezon bi dizi izlemek istedim ve kore dizilerine sardım. Oh My Venus, konusu klişe olsa da çok beğendiğim oyuncular oynadığı için ilgimi çekti. 
Ah iyi ki de çekmiş....

Dizinin ilk üç dört bölümü birazcık ağır ilerlese de beni hiç sıkmadı. Ara sahneleri bazen ileri sardım çünkü Kang Joo Eun ve Kim Young Ho sahneleri beni çok etkiledi. Gerçekten diziyi izlerken çok kafam dağıldı modum yükseldi.. Kim Young Ho hayatımda en sevdiğim erkek karakterlerin başına geçti çünkü ne mıç mıç ne höt höt bi karakter, çok tatlı ve çok düşünceli. Bakış beni hep çok etkiler ve karakterimizin bakışlarından tüm sevgisi okunuyordu; harika oyunculuk ki So Ji Sub çok beğendiğim bir oyuncu... Keza Kang Joo Eun da çok çok tatlı bir karakterdi ve Shin Min-A da çok güzel ve aşırı tatlı bir kadın, çok beğeniyorum. Böyle iki çok güzel insana iki çok tatlı rol verilince ortaya çoook tatlı bir yapım çıkmış.


Ben çok seviyorum böyle değişim konulu dizi filmleri. Fakat çoğu tek bölümde zayıflayıp kuğuya dönüşüyor. Bu dizimizde zayıflama süreci gerçekten bi zaman dilimine yayılmıştı ve bu yüzden olay örgüsü asla yapmacık durmadı. Birbirleriyle olan iletişimleri, ilişkileri, hareketleri çok tatlıydı. Karakterlerin kişilikleri de çok iyidi bence. Yan karakterler ve aşkın yanında var olan dostluk da beni çok aldı. 



Dizide en sevdiğim şeylerden biri de gamzeden öpücük atma hareketiydi. Kim Young Ho'nun gamzeyi yakalaması falan tekrar tekrar izlediğim kısımlardandı :D



Bir de evlilik teklifi sahnesi vardı ki ona değinmeden bitiremeyeceğim yorumumu. Çok ince düşünülmüş çok güzel bi sahneydi. Ben dizi boyunca zaten Kim Young Ho'nun naif sevgisine ve Kang Joo Eun'un aşırı tatlılığına ayyyy'layıp durdum :D


Velhasıl-ı dizi bence çok güzeldi çok tatlıydı. Su gibi akıp gitti. Ben çok beğendim ve modum düşük olduğunda açıp da sahnelerini izlediğim bir dizi oldu Oh My Venus. 
Heeepinize tavsiye ediyorum izleyin kafanız dağılsıın ^^


Sezon Sayısı: 1
Dil: Korece
Tür: Romantik, Komedi
Puanım: 5



5 yorum:

  1. Kore dizileri bu ara pek revaçta tanıtım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karantinada kafa dağıtıyor ben de tavsiye ediyorum zaman geçiyoor :D Yorumunuz için de ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben nedense pek beğenemedim ya şu zamana kadar baya kdrama izledim ve bu onların yanında çok sönük kaldı oyuncu kadrosu cidden iyi ama oda kurtaramamış şahsen 16 bölüm yerine daha kısa olsaydı belki bi tık daha olabilirdi çünkü olay örgüsü o kadar fazla tekrarladı ki bi süre sonra uykum geldi benim görüşüm tabi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu şekilde düşünen de çook fazla kişi var. Bölüm sayısı dediğin gibi daha az olabilirdi çünkü sona doğru tekrarlamalar daha bir arttı. Ben zaten başrol harici kısımları çok izlemedim geçtim açıkçası hdnsafkl

      Sil
  3. Ahahaha bende diziyi çok sevsem de arada geçen şirket olaylarını falan hep atladım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...