16 Nisan 2020 Perşembe

Kitap Yorumu: Hilekar-R. Gaye Önel


Adım Cassie.
Ben, tıpkı ailem ve atalarım gibi bir şeytan avcısıyım. Avcılar dengeyi korumak, güvenliği sağlamak için yaratıldılar. Zeki, çevik, korkusuz ve acımasız olmamız gerekiyor. Çünkü şeytanla baş edebilmenin yolu en az onun kadar güçlü olmaktan geçiyor. Bizler cehennemde doğan, büyüyen ve zamanı geldiğinde ölen savaşçılarız. Ve benim zamanım gelmişti. Kendi saldırı ekibimden tarafından ihanete uğradım ve ölüme terk edildim. Her şey sonlanmıştı ta ki ezeli düşmanım şeytanın oğlu Aidanhell beni kurtarana dek. Ve şimdi kaderim yeni baştan yazılıyor…

Ben karanlık tahtın bir sonraki varisiyim. Zamanı geldiğinde atalarım gibi tüm şeytan hanedanlığına hükmedecektim. Bunun için doğdum, güç ve karanlık için! Tüm bunlar kral olan babam Lucifer'in ortadan kaybolmasından önceydi. Şimdi on bir hanedanlığı bir araya toplamam ve tahta geçebilmem için yazılan Kehaneti gerçekleştirmem gerekiyor. Ben Kara Krallıkların varisi Aidanhell! Bir kral olacak ve düşmanımın kızını kurtaracağım. Hak ettiğim tahtı alabilmek için!..
(Tanıtım Bülteninden)



Herkese merhabaa!
Kitaptan az biraz bahsedecek olursam; asıl kızımız Cassie bir avcı ve kendi tarafındakilerin ihanetine uğrayarak bir uçurumdan aşağı itiliyor. Ölüm meleğiyle karşılaşıyor ve Cassie'yi ölüm meleğinden asıl oğlanımız Aidan bir anlaşmayla kurtarıyor. Anlaşma yapmasının sebebi de Aidan'ın, (lehine olan) bir kehanetin Cassie sayesinde gerçekleşeceğine inanması. Bu konunun çevresinde gelişen olayları çoook geniş bir yaratık yelpazesiyle okuyoruz.



Çok ağır bir rs'taydım, bu sebeple bu kitap elimde baya bir süründü mâlesef. Elinize alıp oturduğunuzda kesinlikle kitap kendini okutturuyor. Çerezlik diye nitelendirebileceğim sürükleyici bir kitap. Fakat beni çok çeşitli bu dünya biraz yordu. Tüm fantastik canavarları içerisinde barındırması bi zaman sonra "Ne kaldı çıkmayan" düşüncesini edinmeme sebep oldu. Kitabın bütününde yeni olaylar, yeni insanlar, yeni mekanlar hakimdi. Bu da beni birazcık baydı. Ama sonunun hakkını vermeliyim ki ağzım açık kaldı. Çok şaşırdım ve bunun sayesinde kitabı çok da mutsuz bitirmedim. Cassie - Aidan ilişkisi beni çok etkilemedi ve bazı olayların ucunun açık kaldığını düşündüğümden öyle çok önereceğim bir kitap değil. Kafam dağılsın, farklı farklı fantastik ögeyi bir arada okuyayım derseniz tercihiniz bu kitaptan yana olabilir. Fakat ben ikinci kitabı almayı düşünmüyorum.
Ne kadar beni çok çekmese de, kitabı çok beğenen fazlaca insan var. 
Bu başarısından ve fantastik kitap yazarak tabuları yıkmasından dolayı yazarımız Gaye Önel'e sevgilerimi iletiyorum ^^

Yazar: R. Gaye Önel
Sayfa Sayısı: 400
Yayınevi: Dokuz Yayınları
Puanım: 3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...