18 Mayıs 2020 Pazartesi

Görünmeyen Misafir (Contratiempo) Film Yorumu



Bir otel odasında, ölü sevgilisinin yanında uyanan genç iş adamı, 
nasıl cinayet şüphelisi hâline geldiğini anlamak için ünlü bir avukat tutar.


Herkese merhabaa, şu ara büyük bi reading slumptayım ve bu sebeple bayaa film izlemeye sardım. Özellikle gerilim filmlerini çok sevdiğim için sürekli bu tarz filmler izliyorum. Contratiempo, ekşi sözlükte "Sonunda oha dedirten filmler" başlığı altında görüp de izlediğim bi film. Valla izleye izleye tüm olayı filmlerin yarısında anlamaya başlayan ben, bu filmin son on dakikasına kadar o sonu hiiiiç beklemiyordum. Hani olayı son on dakikada çakmış olsam bile, öyle güzel bitiriyorlar ki cidden çok beğendim. Film bitti ve ben bir süre tavana baktım, ne izledim yav ben diye. Kimileri abartı bulmuş fakat benim favlarım arasına girdi diyebilirim.


Filmden azıcık bahsedecek olursam; 
Adrian, çok ünlü ve varlıklı bir iş adamı. Evli olmasına rağmen fotoğrafçılık yapan Laura  Vidal ile sevgili. Adrian, bir dağ oteli odasında sevgilisi Laura'nın cesedi başında dururken polis tarafından yakalanıp tutuklanıyor. Bu cinayeti kendisinin işlemediğini iddia ediyor ve bunu kanıtlamak için de işinde uzman bir avukat olan Virginia Goodman ile tanışıyor. Avukata otel odasını, sevgilisini ve onun öncesinde gelişen olayların hepsini ayrıntılarıyla anlatıyor. Film boyunca avukata anlatılanları flashback olarak izliyoruz.


İçinde barındırdığı dram da beni bir hayli etkiledi. Oyunculukları çok beğendim, özellikle Avukat Virginia Goodman. Filmin neredeyse tamamına gizem ve gerilim hakimdi bence. Bazı bu tarz filmler korkutmaya meyilli oluyor fakat bu filmde hepsi çok yerindeydi. Spoiler sevmediğim için filmin ayrıntılarından bahsetmedim fakat polisiye, gizem, gerilim seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz


"Ne olacak acaba" diye merakla bekleyeceğiniz ve olaylar açıklığa kavuştukça "Ohaa!!" diye tepki vereceğiniz bir film arıyorsanız Contratiempo'yu kesssiinlikle tavsiye ediyorum. 
Bayaaa iyi film baya. Umarım beğenirsiniz, iyi izlemeleer! ^^



Tür: Gerilim, Gizem
IMDb: 8,1
Süre: 106 dakika
Puanım: 5



2 yorum:

  1. Merhaba yönetmenin diğer filmlerine de şans ver bence, özellikle El Body çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hemen izlenilecekler listeme ekliyorum çok teşekkür ederiim :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...