5 Mart 2021 Cuma

Bay Evet -Yes Man- Film Yorumu


 Üzücü bir boşanma yaşayan, kredilerden sorumlu bir banka memuru, kişisel gelişim gurusunun etkisiyle bir sene boyunca karşısına çıkan her şeye evet demeyi kabul eder.


Selam herkesee!

Bugün ennn sevdiğim oyunculardan olan Jim Carrey'nin "Yes Man"  filmi ile geldim. Jim Carrey'nin doğaüstü bi oyunculuk yeteneği olduğunu düşünüyorum. Truman Show'undan The Number 23'sine bir insan bu kadar harika rol yapar mı? Hem de böyle farklı tarzlarda bile? Mimikleri zaten inanılmaz... Jim Carrey'i çokkkk seviyorum, sanırım anlaşılıyor :D E artık filmimize gelecek olursam kötü olma ihtimali var mı sizce? Bence yok... Objektif yaklaşıyorum gerçekten; çok tatlı film, çok tatlı oyuncular, çok tatlı konu ve  sonu çarpıcı... Verilmek istenen mesajlar var ve o mesajlar çok güzel alınıyor. Film bitince her şeye evet deme arzusuna giriyorsunuz ama malum pandemi, dışarıya çıkıp evet diyeceğim kimseyi bulamam diye ben denemedim :'(


Film; memnuniyetsiz ve hayattan zerre keyif almayan Carl'ın, katıldığı bir programla her şeye evet demeye karar vermesiyle başlıyor. Evet demeye başladıktan sonra hayatında çok güzel tesadüfî şeyler oluyor ve bu şeyler onu evet deme konusunda daha da kamçılıyor. Ben filmin çoğu yerinde güldüm ve tamamını mutlu bi şekilde izledim. Her oyuncuyu ayrı ayrı çok sevdim Filmde Rizzoli&Isles dizisinden Doktor Isles'ı(arkadaşının sevgilisi rolünde) görmek beni ayyyrıca çok heyecanlandırdı :')

Filmin bütününde sevimlilik hâkimdi. Kesinlikle içinizde hoş şeyler uyandıracak bir film arıyorsanız Yes Man'i izlemelisiniz. Bu arada filmin yapımcısı, Harry Potter'ın da yapımcısı olan David Heyman. Sanırım bu sebepledir ki, filmde Harry Potter konseptli parti kısmı var, bir Potterhead olarak filmi bir ayrı sevdimmm ♥


Filmdeki aşk kesinlikle çok tatlıydı. Allison'u çok sevdim. Enerjisini/ikisinin beraberkenki enerjisini, genel iletişimlerini, çılgın oluşlarını(havaalanına gidip ilk uçaktan bilet alacak kadar çılgın oluşlarını) çok sevdim. Her şeye evet demek Carl'ın başına sonradan bela olsa da, yine de olumlu yaklaşma totemi hayatımızda hep var olmalı bence. Kesinlikle her şeye evet dememeliyiz ama her şeye olumlu yaklaşmayı da hayatımızın bir parçası haline getirmeliyiz bence ^^


Sonuç olarak ben filmi çok sevdim. Spoilera girmeden bahsetmeye çalıştım. Siz hiiiç heyecanını kaçırmadan gidin izleyin ve Jim Carrey hayranı olun. Ek olarak da sevimli bir film izlemenin mutluluğuyla her şeye evet demeyi bi deneyin, acaba işe yarayacak mı?

İyi Seyirleeer ^^

IMDb: 6.8

Süre: 104 dakika

Tür: Komedi,Romantik

Puanım: 5



1 yorum:

  1. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...