10 Temmuz 2018 Salı

Kitap Yorumu: Tatlı Tehlike - Wendy Higgins


Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. 
Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. 
Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. 
Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.


Herkese merhabaa!!
Sınavımdan kurtuldum veee okumamak için direndiğim ikinci kitabı yani Tatlı Şeytan'ı okudum. Kitabın yarısından sonra Kaidan'ı okumak ruhuma o kadar iyi geldi ki :3 Bloggerlar\booktuberlar genelde ikinci kitabı hiç beğenmemişler fakat ben gerçekten beğendim. Evet heyecan bence de eksikti, birinci kitap kadar harika değildi ama okunmaya değerdi. 

Bu kitapta Anna'ya verilen büyük görevi ve bu görev için bizimkilerin müttefik arayışına girmelerini okuyoruz. Bu arayış için birsürü seyahat, yine sapasağlam bağlarla kurulmuş arkadaşlıklar, booolca aşk, kalp kırıklığı ve daha nicesini okuyoruz. Hiiy iyi ki de okuyoruz ben bu seriyi çok seviyorum.♥
-TEAM KAIDAN-



Spoiler
Kitabın ilk yarısında hiç Kaidan yoktu. Kope ile Anna'nın tehlikeli(?!) seyahatleri yoğunluktaydı. Aralarında bi etkileşim oldu, Anna'nın Kai'ye olan hırsından dolayıydı fakat olan Kope'a oldu. Neyse ki Zania ile aralarında kıvılcımlar çakıyor gibi ehuehueuh. Zania ve Finn'i tanımak, Kaidan ve Anna'nın birbirlerine olan yoğun aşklarının ortaya çıkışı, adaya gittiklerinde Dük'lerin gelmesi, Finn'in ölümü ve daha nice olay kitaba bağlanmamı sağladı...
Spoiler son



İkinci yarısını okumak kalbimi eritti falan diyorum ama o Kaidan ciddi anlamda asabımı bozdu. Onlar nasıl cümleler öyle, o nasıl bir güzel ruh, nasıl güzel bir tavır aman Yarabbi aman aman. Üçüncü kitap elimde var ama gerçekten asabım bozuldu biraz zaman tanıdım kendime okumak için hfljpigk kendime geliyim hemmen okuyacağım hemeen! Üçüncü kitap yorumları ikiye göre daha iyi, bu kitabı böyle beğendim üçüncüyü nasıl beğeneceğim kim bilir ay ay ay. Sanıyorum kendime tanıdığım zamanın sonuna geldim, gidip üçüncü kitaba başlayacağım çok heyecanlandım :'))))))
BU SERİYE BAŞLAMALISINIZ
GÖRÜŞMEK ÜZEREE♥

Nelly - Just A Dream TAM OLARAK KAIDAN♥ANNA

Yazar: Wendy Higgins
Sayfa Sayısı: 436
Yayınevi: GO!
Puanım: 5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...