1 Eylül 2014 Pazartesi

Aynı Yıldızın Altında - Film Yorumu + Gif


On altı yaşındaki kanser hastası Hazel Gracein birkaç yıl daha yaşamasını garanti eden tıp mucizesine rağmen hastalığı ölümcüldür ve konulan teşhisle birlikte yıldızlar, öyküsünün son bölümünü çoktan kaleme almıştır. 
   Fakat Augustus Waters isimli yakışıklı bir sürpriz karakter, Kanserli Çocuklar İçin Destek Grubunda boy gösterince Hazelın hayatı bambaşka bir yöne sapar ve bu zeki çocuğun çekimine karşı koyamayan kızın öyküsü yeniden yazılır... 

~~~~~~
  
  Merhaba Herkese :') ! Bizim o duygu yüklü mükemmel kitabımızın, mükemmel filmini bugün ben de izleyebildim sonundaa. Kitap zaten çok güzeldi, hani bu yıl herkeste farklı bir yere sahip olmuştu. E bu kadar güzel bir kitap olunca ve filminin çıkacağı da öğrenilince birçok fan tereddüte düşmüştür benim gibi. "Ya kötü yaparlarsa? Ya hayallerimdeki gibi olmazsa?" falan filan diye :D Fakat kesinlikle korkular boşunaymış çünkü gerçekten roller oyunculara tam oturmuş :') Tabii ki kitabın yerini tutamaz. Fakat filmi boş ve sıkıcı bulanların aksine kitabını okuyup olay akışını bildiğim bu filmi izlerken hiç sıkılmadım ve  baya bi ağladım salya sümük -_-  








Cidden film çok çok güzeldi... Gif araştırması yaparken bile hüzünlendim tekrardan. Kesinlikle çok anlamlı bir film/kitap Aynı Yıldızın Altında. Okurken okuduğum sayfayı bırakıp sürekli Gus'un romantikliklerini, hoşuma giden onlarca güzel sözü yazardım :') Filmde de yazdığım cümleleri tekrar yazdım :D Fakat sonlara doğru gözüm ne defter ne de kalem gördü... 












  Ansel Elgort (Augustus Waters) çok yakışıklı - Shailene Woodley (Hazel Grace Lancaster) de çok güzel gerçekten. Birbirleriyle çok uyumlu olduklarını düşünüyorum :') ^^
Ansel'in mimiklerine öldüm bittim zaten :') Gülüşünü çok sempatik buluyorum dişleri filan hoş yani :D -_- 





  Cidden çok yakıştırıyorum ikisini ya ayy :')
Filme tekrar dönücek olursam da Gus aşırı kafa dengi aşırı cooldu :D Ki Augustus Waters olmak bunu gerektirir -_-
Ben filmde ilk iki partta baya bi güldüm falan ama son iki parta geçtim benim ipler koptu :( O mektup sahnesi, Gus'un cenaze provası sahnesi, petrol sahnesi falan çok duygusaldı :'( 




  
  Kesinlikle ama kesinlikle Aynı Yıldızın Altında filmiyle de kitabıyla da hafızama kazındı. Kesinlikle en favori kitaplarım ve filmlerim arasına girdi. Öneri isteyenlere türünde ilk önerdiğim film ve kitap oldu :) Gus & Hazel aşkı favori çiftlerim arasına girdi ve onların bu kocaman aşkı da beni benden aldı doğrusu :) ♥ Hâla izlemediyseniz mutlaka ama mutlaka izleyin ve kötü yorum yapanlara da kulaklarınızı tıkayın :)






Gifler & Alıntılar (Spoiler İçerir)






  Bakışını, mimiğini, hareketlerinin ve gülüşünün sempatikliğini yediğimin Gus'u :D ♥























~ Isaac'le dostlukları da kesinlikle çok güzeldi.










Yorum yaptım, giflerini de paylaştım son sözlerim de -Kesinlikle İzleyin Kesinliklee- :') ♥ 

IMDb Puanı : 8,2 
Tür : Dram, Romantik
Puanım : 5



Trailer :

Ed Sheeran : All Of The Stars

Charli xcx : Boom Clap :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...