2 Temmuz 2019 Salı

Kitap Yorumu: Yagmur Yagarken-Lisa De Jong

-Tanıtım-
Hayatım bir gecede sonsuza kadar değişti. 


Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar. 

Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı, beni esir alan acılarımı dindirmekti. 

Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi. 

Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere.

Herkese merhaba!
Kitaplığımda bayadır duran bu güzel kitabı, "kafam dağılır" ümidiyle elime alıp okumaya başladım. Çünkü hakkında bildiklerim arkasında yazdığı kadardı. Klasik bi aşk romanıdır diye düşündüm okuyup mutlu olurum falan dedim. M U T L U O L M A K M I??? Evet evet, kesinlikle kitap beni çok etkiledi. Okuduğum için de çok çok mutluyum fakat okurken katiyen mutlu değildim. Kitap beni gerçekten yıktı. Hiç böyle bir şey beklemiyordum. Kitapta bir yer var ki, okurken ağlamaktan ciğerlerim soldu çok samimiyim. Velhasıl kitap ilk sayfasından itibaren çok ağır dram içeriyor. Okumanızı öneriyorum çünkü okumalısınız, böylesine duygu yüklü bi kitabı okumalısınız...


Birazcık kitaptan bahsedeyim (hafif spoilerlı); daha ilk bölümde kitabımızın ana karakterlerinden Kate ne yazık ki tecavüze uğruyor. Bu olaydan sonra tüm hayatı altüst olan Kate, küçüklük aşkı aynı zamanda en yakın arkadaşı Beau'yu bile kendinden soyutluyor. tüm hayatı korkunç oluyor yani. Sonra Beau üniversiteye gidiyor ve Kate annesinin çalıştığı kafede çalışmaya başlıyor. Bir gün kafeye (okuduğum en harika karakterlerden biri) Asher müşteri olarak geliyor veeeee olaylar, bol göz yaşı, kalp kırıkları, buruk gülümsemeler ve tekrar bol gözyaşı...


"Yağmur yağarken, Kate. Beni düşün."

Size bırakmak istediğim, buraya onlarcasını sıralayabileceğim bir sürü alıntı var kitapta. O kadar güzel ve duygusal ki, mutlaka ama mutlaka okumalısınız. Çünkü Asher'ın size öğretecek çok şeyi var.
Son yüz sayfaya kalbimi bıraktım haberiniz olsun. 


Yazar: Lisa De Jong
Sayfa Sayısı: 400
Yayınevi: GO!
Puanım: 5


2 yorum:

  1. Merak uyandırıcı bir tanıtım olmuş, teşekkürler. Birkaç yazınızı daha okudum ve oçk beğendim, başarılarınızın devamını diliyorum. Blog yazmaya yeni başladım, ilgi duyduğum birkaç kategoride yazılar yazıyorum. Müsait olduğunuzda okumanızı ve geri dönüş yapmanızı çok isterim; https://akkurttaha.blogspot.com/

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çok sağoluun :) Müsait olduğumda mutlaka bakacağım yazılarınıza :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...